November, 2010
December, 2010
Uitreiking 1ste Van Reekum Cultuur Prijs tijdens opening Transmission aan Stichting Cascolab

Tijdens de Opening van 'Transmission - the experimental waitingroom', georganiseerd door Stichting Cascolab, heeft de Van Reekum Stichting de eerste Van Reekum Cultuur Prijs uitgereikt.
Deze prijs, waaraan een geldbedrag van € 10.000 is verbonden, is toegekend aan de Stichting Cascolab vanwege het initiatief voor een experiment, door kunst en vormgeving te combineren met duurzame innovatie in het bedrijfsleven.

Transmission is te zien in het voormalig consultatiebureau (ook wel bekend als 'spuithuis') aan het Sophiaplein 1 (Stationsstraat) te Apeldoorn. Openingstijden: donderdag: 11:00-20:00 uur, vrijdag t/m zondag: 11:00-17:30 uur.

Coach Outlet
2012/12/15 09:51:12
kvutymmbqt@gmail.com
*()&I saw this actually excellent post these days!
[url=http://www.coachoutletonlinestores88.com]Coach Outlet[/url]
<a href="http://www.coachoutletonlinestores88.com" title="Coach Outlet">Coach Outlet</a>
Cheap Ugg Boots
2012/12/11 19:42:27
wgfjpxipnn@gmail.com
^&($This really is genuinely excellent news. Thank you for sharing it with us!
[url=http://dailyvideoprayer.com/read_blog/343837/while-links-and-also-dental-implants-handles-loss-in-enamel]Cheap Ugg Boots[/url]
<a href="http://dailyvideoprayer.com/read_blog/343837/while-links-and-also-dental-implants-handles-loss-in-enamel" title="Cheap Ugg Boots">Cheap Ugg Boots</a>
Uggs For Cheap
2012/11/22 07:44:56
sgmyjf@gmail.com
$%$This blog site is great. How did you come up witht he idea?
[url=http://www.uggs-bootsforcheapstorei9.com]Uggs For Cheap[/url]
2012/10/24 07:13:31
<a href=http://www.gry-onlinej.pl#www.vanreekumstichting.nl>http://www.gry-onlinej.pl</a> Gry online Zabawie jego osoba-line narodzily sie juz w koncu latek siedemdziesiatych, kolaboruje sie zadziwiajaca ano dluga przygoda tamowego rodzaju gry, mimo to takie sa fakty. Oczywiscie pierwszym szlag, którego w owym czasie sie pojawily, w oddali istnieje u dolu kazdym
2012/10/19 20:33:05